|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
|
1.Електронне листування (5 год.)
|
-
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
|
-
|
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
|
-
|
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами.
|
-
|
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
-
|
|
Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. Практична робота №1
|
|
2. Моделювання (5 год.)
|
-
|
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
|
-
|
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
|
-
|
|
Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Практична робота №2
|
-
|
|
Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань.
|
-
|
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням (10 год.)
|
-
|
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
|
-
|
|
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.
|
-
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. Практична робота 3.
|
-
|
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
-
|
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
-
|
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. Практична робота 4.
|
-
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.
|
-
|
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
-
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch
|
-
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. Практична робота 5.
|
|
4. Табличний процесор (9 год.)
|
-
|
|
Таблиці, електронні таблиці. Типи даних: число, текст, формула. Табличний процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
|
-
|
|
Редагування даних таблиці. Уведення даних до комірок: текст, число. Іменовані комірки і діапазони. Автозаповнення. Копіювання, переміщення й вилучення даних.
|
-
|
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
-
|
|
Уведення, редагування та форматування даних усередовищі табличного процесора. Практична робота №6
|
-
|
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
-
|
|
Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Практична робота №7
|
-
|
|
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
|
-
|
|
Виконання обчислень за даними електронної таблиці.
|
-
|
|
Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. Практична робота 8.
|
-
|
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
5. Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо). (5 год.)
|
-
|
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
-
|
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо)
|
-
|
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
-
|
|
Захист проекту.
|
-
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|