Понеділок, 01.12.2025, 16:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт вчителя Токар О.Г.

Міні-чат
200
Життя сайту
Це цікаво!
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений

Планування

Головна » Статті » Планування інформатики

Інформатика 8 клас

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

1. Кодування даних (3 год.)

1.

 

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.

Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.

2.

 

Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів

3.

 

Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних. Практична робота 1.

2. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (6 год.)

4.

 

Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор, його призначення.

5.

 

Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування.

6.

 

Конфігурація комп’ютера під потребу. Практична робота 2.

7.

 

Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Системне програмне забезпечення. Класифікація та основні функції операційних систем. Службове програмне забезпечення. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Проблеми сумісності програмного забезпечення. Форматування носіїв даних.

8.

 

Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами.

9.

 

Архівування та розархівування даних. Практична робота 3.

3. Опрацювання текстових даних (6 год.)

10.

 

Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування списків, колонок, символів, формул в текстовому документі.

11.

 

Створення, редагування та форматування графічних об’єктів та таблиць в текстовому документі. Недруковані знаки.

12.

 

Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Практична робота 4.

13.

 

Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.

14.

 

Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами.

15.

 

Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Практична робота 5.

4. Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год.)

16.

 

Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.

17.

 

Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті.

18.

 

Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Побудова аудіо- та відеоряду.

19.

 

Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

20.

 

Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота 6.

21.

 

Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. Практична робота 7.

5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (9 год.)

22.

 

Поняття мови програмування. Складові мови програмування.

23.

 

Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування.

24.

 

Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.

25.

 

Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Запис програми засобами середовища програмування. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події.

26.

 

Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. Практична робота № 8.

27.

 

Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування. Елементи керування «напис» та «кнопка».

28.

 

Поняття про метод. Використання вікон повідомлень.

29.

 

Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.

30.

 

Створення програми з кнопками та написами. Практична робота № 9.

Категорія: Планування інформатики | Додав: lozschool (01.10.2017)
Переглядів: 146 | Теги: планування, 8 клас, інформатика | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Годинник
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...
Погода
Погода в Україні
Корисні посилання
Слово вчителя
«Методичний портал»