|
№ з/п
|
Дата
|
Зміст уроку
|
|
Інформаційні технології у суспільстві (3 год.)
|
-
|
|
Інформатика та інформаційне суспільство
|
-
|
|
Інформаційні процеси та системи. Етика використання інформаційних ресурсів
|
-
|
|
Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи
|
|
Мережеві технології (4 год.)
|
-
|
|
Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Передавання даних в мережі Інтернет. Канали зв’язку, їх види.
|
-
|
|
Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера
|
-
|
|
Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси
|
-
|
|
Спеціальні інструменти пошуку В Інтернеті. Розширений пошук
|
|
Комп'ютерні презентації (6 год )
|
-
|
|
Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації
|
-
|
|
Елементи дизайну презентацій. Макети слайдів. Стильове оформлення слайдів презентації Використання діаграм у презентаціях
|
-
|
|
Гіперпосилання і елементи управління в презентаціях. Додавання відеокліпів, звукових ефектів і мовного супроводу до слайдової презентації
|
-
|
|
Елементи анімації
Управління показом презентації
Друк презентації
|
-
|
|
Практична робота 2. Проектування та розробка презентаційза визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями
|
-
|
|
Практична робота 3. Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом
|
|
Основи інформаційної безпеки (4 год)
|
-
|
|
Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах.
|
-
|
|
Засоби захисту даних та безпечної роботи на комп’ютері
|
-
|
|
Практична робота 4. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера.
|
|
Комп’ютерне моделювання(5 год)
|
-
|
|
Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні та інші моделі. Поняття комп’ютерного експерименту
|
-
|
|
Основні етапи комп’ютерного моделювання
|
-
|
|
Карти знань. Редактори карт знань
|
-
|
|
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей (фізика, математика, хімія, біологія тощо) в різних програмних середовищах
|
-
|
|
Практична робота 5. Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей
|
|
Табличні величини та алгоритми їх опрацювання (11 год.)
|
-
|
|
Табличні величини та їх опис мовою програмування
|
-
|
|
Введення та виведення табличних величин
|
-
|
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів
|
-
|
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини
|
-
|
|
Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам
|
-
|
|
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин
|
-
|
|
Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування
|
-
|
|
Алгоритми пошуку елементів табличних величин
|
-
|
|
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин
|
-
|
|
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин
|
-
|
|
Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування
|
-
|
|
Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій
Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Основні складові публікацій
|
-
|
|
Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації
Алгоритм створення комп’ютерної публікації
|
-
|
|
Створення, збереження, відкривання та друк публікацій
|
-
|
|
Практична робота 8. Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону
|
-
|
|
Практична робота 9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження
|
|
Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (7 год.)
|
-
|
|
Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних.
|
-
|
|
- колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень.
|
-
|
|
Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень
|
-
|
|
Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень
|
-
|
|
Побудова зображень у векторному графічному редакторі
|
-
|
|
Практична робота 10. Створення простих векторних зображень
|
-
|
|
Практична робота 11. Створення складених векторних зображень
|